Campania pentru reactivarea spiritului civic si cea de prevenire a delincventei juvenile fac parte dintr-un amplu program initiat de Serviciul de Analiza si Prevenire a Criminalitatii din cadrul Politiei Capitalei, constructia publicitara fiind marca VIOLET ADVERTISING.
Incepand cu jumatatea lunii septembrie, pe principalele posturi de televiziune dar si pe televizoarele cu plasma din cluburi si pe TV- screen-uri vor putea fi vizionate noile spoturi, create de Violet Advertising si produse de Castel Film - parteneri de comunicare ai Politiei Capitalei.
Libertate sau Delincventa
Intitulat sugestiv "Libertate vs. Delincventa", conceptul porneste de la un insight real - adolescentii isi doresc sa fie independenti, sa fie liberi, insa de multe ori aceasta "libertate" este gresit inteleasa.
"Eu ajut. Ajuta si TU!"
“Conceptul creativ este simplu si se bazeaza pe o metafora: daca treci cu vederea o infractiune din comoditate sau din frica este ca si cum intr-o buna zi l-ai invita pe cel care a comis fapta rea chiar la tine acasa."
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu