21 mai 2010

Guvernul Basescu & Boc preferă să scadă pensiile decât să crească impozitele pentru bogaţi



Şeful FMI: Noi am spus NU tăierii salariale cu 25%. Am propus impozitarea bogaţilor. Guvernul român s-a opus

Directorul general al FMI, Dominique Strauss-Kahn, a criticat dur măsurile de tăiere a pensiilor şi salariilor din sectorul bugetar pe care vrea să le aplice România.
"Le-am spus: dacă vreţi să faceţi economie, creşteţi impozitarea, mai ales pentru cei bogaţi. Noi am spus nu reducerii cu 25% a salariilor. Guvernul a spus: nu, decizia este a noastră. Aceasta este adevărat: Guvernul decide întotdeauna, nu FMI", a declarat şeful FMI în cadrul unei emisiuni difuzate de postul de televiziune France 2.

Surse : gandul.info / Cotidianul.ro / ZiarulFinanciar / Capital.ro

2 comentarii:

Gnossienne spunea...

impozitarea bogatilor, adica impozitarea lor si a maharilor care le sunt prieteni, rude etc.

iar acum un anume economist castigator de nobel ne previne ca masurile de austeritate nu sunt solutia. si uite cum incep migratiile spre vest, mereu catre vest.

intr-o zi, cand vei avea tu chef, (adica celcenusidamascadepefata) si cand vei fi in dispozitia necesara, sa-mi oferi si mie oleaca de sfaturi in legatura cu ceva ce banuiesti probabil. asa, ca unei prietene imaginare, virtuale si neimportante.

ambiguitatea mea a atins cote alarmante

Mad Mike spunea...

...revin in 2-3 zile...discutam si ne ascultam....ca de la om la om :)