18 apr. 2010

Kapitalism - Reteta lor secreta

Au trecut 20 de ani de la Revoluție. Oare am ajuns unde trebuie ?

“Kapitalism – rețeta noastră secretă descrie drumul nostru de la un comunism cu față urâtă la o democrație originală de piață.

Și cine știe mai bine cum a fost drumul decât câștigătorii ? Filmul îi adună laolaltă pe cei mai mari magnați din România și încearcă să afle ce i-a mânat pe ei în luptă. Printre personajele din varianta integrală a filmului se numără: Dan Voiculescu, George Copos, Dinu Patriciu, George Pădure și Gigi Becali. Aceștia pot fi urmăriți, în film, într-o serie de ipostaze inedite – la ei acasă, în reuniuni de afaceri sau în croaziere cu iahtul, explicând fiecare propria rețetă a succesului.

La noi, Capitalismul începe cu litera K – un cocteil exotic în care se amestecă banii, puterea și trecutul comunist.

Începând din 23 aprilie în cinematografe.


Mai multe : www.kapitalism.ro/

4 comentarii:

Gnossienne spunea...

salutare,

am ceva pentru tine

http://www.youtube.com/watch?v=RJWqB8C4cFQ

sa-mi zici parerea ta, eu ma chinui sa inteleg ce zice, vorbeste cam repede:(

Mad Mike spunea...

Multumesc!

Pot sa iti ofer ceva mai mult decat parerea mea personala....o viziune asupra fenomenului, foarte bine articulata. Concluzia o tragi singura. Sunt sigur ca o sa primesti cateva raspunsuri.

PARTEA 1

http://video.google.com/videoplay?docid=-3504258404459186857&hl=ro#

PARTEA 2

http://video.google.com/videoplay?docid=-3504258404459186857&hl=ro#docid=-2577055820597589202

Daca o sa vrei sa afli mai multe mai exista un anume documentar care merge si mai mult in miezul problemei.

P.S. - Pentru cateva "clipe" am crezut ca mi-am primit ultimul mesaj din partea ta (tacerea spune multe daca te grabesti sa o interpretezi), ma bucur sa vad ca m'am pripit. A bientot! :)

Gnossienne spunea...

cine stie ce poate construi aceasta tacere ;)

multam, ma bag la vizionat.

apropo, mesajele astea( cum le spui tu)ma sperie teribil, deh, sunt femeie si, deci, slaba de inger:)), daca vine sfarsitu' lumii sau ceva,sa avem un semnal (porumbei calatori sau fum) ca sa ne intalnim intr-o pestera de munte.

a binetot ! (no need to give me any answer, but in case it sounds just crazy i really need an answer, sth like"woman, chill":))

Mad Mike spunea...

In caz ca te incalzeste cu ceva sa sti ca si pe mine ma sperie toate astea :)
Word of advice for you: Do not panic! Parerea mea e ca femeile sunt mai puternice decat barbatii, ei doar isi mascheaza mai bine temerile :)
Maine nu exista deocamdata si cu siguranta ieri a incetat sa mai fie....aici si acum e tot ce ar trebuii sa pretuim.

P.S. - You stick around and if I find a solution, i will let you know for sure ;)