10 ian. 2010

AH1N1 UPDATE - Preoţii dau asigurări că virusul nu rezistă în locuri sfinte



Preotul bisericii “Sf. Petru şi Pavel” de pe strada Olari este de părere că într-un locaş sfânt virusul nu are ce căuta. “În primul rând ne-am îmbolnăvi noi preoţii pentru că bem din acelaşi pocal cu enoriaşii şi mai ales pentru că ne împărtăsim ultimii. Dar un virus de acest fel nu are cum să reziste în sângele şi trupul Domnului”, i-a asigurat pe credincioşi preotul Antoniu Ciocoiu.(Sursa - Adevarul de Seara)

Inutil de comentat aceasta declaratie :)))))

2 comentarii:

Gnossienne spunea...

stimate domnule,daca nu va e cu suparare,spuneti-mi cate ceva despre dumneavoastra,as vrea sa stiu ce v-a determinat sa-mi urmariti umilul-mi blog

Mad Mike spunea...

Stimata domnisoara, nu imi este cu suparare sa imi denunt interesul pentru scrierile dvs. Acum daca imi permiteti o sa incerc sa renunt putin la aerul oficial care de altfel a si fost normal avand in vedere modul dvs de adresare. Motivul e cat se poate de simplu, din pct meu de vedere, ,nu a trebuit sa lecturez prea mult ca sa imi dau seama ca ma regasesc in multe din trairile/starile expuse, de aici fiind usor de dedus si gradul meu de simpatie/empatie pentru expunerile tale. Cu acordul tau, atunci cand o sa simt nevoia sa zic sau sa exprim ceva intr-un fel sau altul o sa ai posibilitatea sa si vezi sub forma unui comentariu mai mult sau mai putin nevinovat. In rest, eu nu prea imi fac simtita prezenta, fiind mai mereu in modul silentios. Acestea fiind spuse, va foarte multumesc pentru lectura si nu in ultimul rand pentru comunicarea curiozitatii dvs.
Je vous salue !